25. jan. 2010

Sukkersøtt - Utfordring #69

Denne utfordringen måtte jeg prøve meg på. Hadde laget et kort til en veldig god venninne - vi har faktisk vært venninner siden barnommen. Vi var som "Tuppen og Lillemor", og det var den sangen jeg tenkte på da jeg lagde kortet.
Det ble et brettekort etter inspirasjon av Marianne.



Jeg har brukt Bazill papir og et nydelig ark fra Panduro. Swirlen er ny og blomstene fra Papirloftet. Og endelig har jeg fått kjøpt MS punch.





Her er kortet satt opp.



og her er innsiden av kortet.

2 kommentarer:

  1. Lekkert, lekkert, lekkert!!!
    Klem,Lisbeth

    SvarSlett
  2. Et kjempeflott kort du har laget!
    Jeg ser absolutt Tuppen og Lillemor i dette kortet!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
    Klemmer fra Kristine

    SvarSlett