2. apr. 2010

Sketchy Colors #17 / Sukkersøtt 78

Long time - no see. Har ikke vært mye aktivitet på bloggen i det siste, men måtte prøve meg på denne fargeutfordringen, og sketchen til Sukkersøtt. Passet jo så fint sammen. Det ble et fødselsdagskort til min svigerinne med tilhørende lys og fyrstikker.



Jeg har brukt Bazill papir og papir fra Panuro. Tilda er malt med Distress.




Innsiden av kortet.





















Lysene og fyrstikkesken. Her har jeg brukt stempel fra Martha Stewart.

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort!! Liker de lysene du har satt på tekst og motiv på. Det må jeg prøve meg på en gang...

    Påskeklem Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Så koselig kort!
    Og ikke minst nydelig lys!
    Takk for at du deltar i sketchy colors.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. wow så flot kort og en rigtig nydelig farvelægning af motiv, dejlige farver du har brugt. Tusind tak for at du deltager på sukkersötts udfordring.
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Kjempe fint kort!
    Flotte farger og magnolia stemplene er jo så fine!
    Fortsatt god påske!
    Klem Tone

    SvarSlett